יום רביעי, 8 בינואר 2014

זיקפה – אין אונות והפתרון לה

במשך שנים רבות אחד הנושאים הכאובים עבור גברים רבים היה זה של אין אונות (אימפוטנציה) והיכולת להגיע לזקפה על מנת לקיים יחסי מין. כדור אחד קטן שינה את הכל לפני מספר שנים.

גברים בכללותם ידועים בתור מי שחיים על האגו שלהם וכאשר זה ניפגע כל שמחת החיים ויכולת התפקוד שלהם יורדת פלאים.
אחד הגורמים שפגעו במשך שנים רבות באגו של גברים הוא זה של אין אונות (אימפוטנציה) ואי היכולת להגיע למצב זיקפה שתאפשר לממש את גבריותם ולקיים יחסי מין אם למטרת הנאה או לשם רביה.
בעיה שכזו ניגרמת מסיבות שונות כאשר חלקן רפואיות, חלקן פסיכולוגיות וחלקן שילוב של השניים יחדיו, כאשר לעתים בעיה רפואית קלה הופכת לבעיה פסיכולוגית קשה יותר סביב הנושא והגדלת מצב הבעייתיות של הגבר הסובל ממנה.
בעיה זו היא גם אחת מאותן בעיות רפואיות \ פסיכולוגיות בודדות שחלות עליהן בושה גדולה ותחושה אישית קשה של הסובל מהן, אשר גרמו לגברים רבים בעולם כולו להימנע מטיפול נכון בבעיה או מציאת פתרון עבורה כיוון שאלו היו מורכבים, ארוכים, ודרשו חשיפה למספר רופאים ואחיות.
כל העניין השתנה עם המצאתו של כדור כחלחל קטן בשם ויאגרה שבא לעולם לפני כ 15 שנים ומאז חולל מהפכה מינית של ממש בעולם כולו.

הכדור פותח למעשה על מנת לשפר את אספקת הדם ללב ולטפל בבעיה של תעוקת חזה אצל גברים אך התברר כיעיל ביותר באספקה של דם גם לאזורים רגישים יותר בגוף ולעידוד זיקפה למשך מספר שעות ברציפות.

הכדור הפך לשיחת היום במהרה באמצעות אמצעי התקשורת השונים והוציא לאור את הגברים הביישנים לחדרי הרופאים שלהם על מנת לקבל מרשם לשימוש בתרופת הקסם הזו עבורם.
ואכן, הכדור פתר בעיות זיקפה למרבית הגברים שנטלו אותו וממשיכים ליטול אותו מאז ועד היום על פי הצורך שלהם ואישור הרופא שלהם לרכישות נוספות מהכדור.

הכדור הוא אופציה רפואית כמו כל כדור לטיפול כלשהו ועל כן חובה לרכוש אותו רק עם מרשם רופא מוסמך ורק במקומות בעלי פיקוח שמאושרים למכירה של הכדור הזה, כמו בתי מרקחת רישמיים הקיימים בכל עיר בעולם.

רבים מנסים לדלג על שלב הרופא או לרכוש את הכדור במחירים זולים יותר או בכמויות גדולות יותר באמצעות האינטרנט, אבל מצב זה בהחלט שאינו מומלץ, שכן הכדורים באינטרנט דומים למקורי אך אינם נותנים את האפקטיביות של הכדור המקורי, לא אפקטיביים בכלל או אפילו יכולים לסכן את הנוטל אותם כיוון שהם מיוצרים בדרכים לא דרכים במרבית המיקרים.
אז אם אתם במיקרה סובלים מבעיה של אין אונות כלשהי, מומלץ בהחלט לחפש טיפול לבעיה באמצעות הרופא שלכם והמלצה שלו לגבי הכדור שיכול לפתור את העניין ולהחזיר לכם את החיים לשיגרה של הנאה מיחסי מין והחיבור עם בת הזוג שלכם.

אין טעם להתבייש או לחשוש שכן הדבר נעשה בפרטיות ודיסקרטיות די גבוהות עם תוצאות מהירות ויעילות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה